Malta

Malta

zaterdag 26 maart 2011

Onze 2de werkweek

Maandag 21 maart
Ik heb vandaag de ganse voormiddag bezig geweest met het verven van de grondlaag van 2 ijzeren frames. Namiddag heb ik materiaal gezaagd voor leerlingen van de mechanische afdeling.
Thierry

Vandaag zijn wij weer naar de tentoonstelling van EXPOFAIR gegaan om de spots te demonteren en de onderdelen terug mee te nemen. Namiddag hebben we UTP-kabels gesorteerd voor de netwerkkast.
Pascal en Stijn

Vandaag heb ik men voormiddag omgekregen door het maken van dampkappen voor de tafels in de productie en het repareren van soldeerbouten. Namiddag heb ik een kabelgoot gelegd in de productie en het vervangen van oude werkbanken in de productiehal door nieuwe.
Glenn

Vandaag heb ik labels moeten ontwerpen en de informatie moeten opzoeken wat er op dit label moet geplaatst worden. Hier ben ik de ganse dag mee bezig geweest.
Wouter

Dinsdag 22 maart
Vandaag heb ik materiaal gezaagd voor het project van de leerlingen in de mechanische afdeling. Namiddag heb ik een plooibank en een kolomboormachine zuiver gemaakt met white spirit.
Thierry

Vandaag hebben we UTP-kabels aangesloten op een UTP-verdeelkast in de nieuwe bureau. Daarna hebben we lampen ingepakt.
Pascal en Stijn

Vandaag ben ik de hele dag bezig geweest met elektriciteit. Ik heb onder andere lampen opgehangen in de productiehal, kabel getrokken van de stopcontacten naar de zekeringskast en erna hebben we de hele zekeringskast moeten aansluiten.
Glenn

Vandaag ben ik verder gegaan met het ontwerpen van de labels. Ik heb ook nog een collega geholpen met het maken van een Excell-bestand.
Wouter

Woensdag 23 maart
Vandaag ben ik met Victor naar winkels geweest om gereedschap gaan te halen. ( rivetten, rivettenpistool, boren..). Daarna ben ik verder gegaan met het zagen van materiaal voor de leerlingen van de mechanische afdeling.
Thierry

Vandaag heb ik soldeerbouten moeten herstellen vanuit de productie. Ook nog heb ik luchtfilters moeten opzuiveren met hogedrukreiniger. Als laatste van deze dag heb ik nog een lamp aangesloten in de productie.
Glenn

Vandaag hebben we condensatoren moeten vervangen. Ook hebben we nog UTP-kabels moeten aansluiten in de netwerkkast.
Pascal en Stijn

Vandaag ben ik weer bezig geweest met het ontwerpen van de labels. Dit heeft de hele dag geduurd.
Wouter

Donderdag 24 maart
Vandaag heb ik weer materiaal gezaagd voor de leerlingen van de mechanische afdeling hun project. Namiddag heb ik bezoek gehad van de leerkracht.
Thierry

Vandaag ben ik voormiddag bezig geweest met het herstellen van een oven van in productie en nieuwe aanrechten geïnstaleerd. Namiddag heb ik een machine moeten herstellen van in productie en herstellen van soldeerbouten.
Glenn

Vandaag zijn wij voormiddag bezig geweest met het opruimen en borstelen van de werkplaats. Namiddag hebben we hallogeenlampen aangesloten en getest.
Pascal en Stijn

Vandaag ben ik weer bezig geweest met het ontwerpen van de labels en namiddag heb ik de labels mogen samenvoegen.
Wouter

Vrijdag 25 maart
Vandaag heb ik een tandwielkast van een draaibank gereviseerd. Hier ben ik de hele dag mee bezig geweest omdat de tandwielen compleet vastzaten.
Thierry

Vandaag ben ik voormiddag de airconditioning gaan repareren. Ook nog voormiddag heb ik plafondplaten van in productiehal gaan vervangen. Namiddag heb ik elektrische pluggen vervangen en het repareren van een kastlade.
Glenn

Vandaag zijn we bezig geweest met het leggen van UTP-kabels en het maken van kabelgoten.
Pascal en Stijn

Vandaag heb ik de informatie van de labels op 1 lijn gezet. Ook nog heb ik een printer geïnstaleerd.
Wouter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten