Malta

Malta

vrijdag 18 maart 2011

Laatste werkdag van de 1e week

Vrijdag 18/03/2011
Joepie, de 1e werkweek is voorbij,
Vandaag begint het weekend. FEESTJE!
We hebben vandaag in ons stagebedrijf ‘Elektra’, UTP-kabeltjes verder moeten maken, achteraf zijn we in de showroom van de winkel lampen gaan verplaatsen, de oude lampen moesten plaats maken om de nieuwe lampen te kunnen monteren.
Wat heerlijk op de laatste werkdag van de week.
Stijn en Pascal

Vandaag zijn we de hele dag bezig geweest met het in orde maken van nieuwe werkbanken voor in de productie. We hebben de lampen en de tabletten waarop ze werken aan het frame moeten bevestigen. Ook de stopcontacten die we op donderdag gemaakt hebben, hebben we aan het frame moeten bevestigen. Toen zat mijn werkdag erop en kunnen we volop vooruit kijken naar het weekend!!!!
Glenn

Vandaag zijn Victor (mijn begeleider) en ik naar een andere school van Mcast gegaan, daar hebben we houten balken gezaagd zodat de leerlingen van de school waar ik zit er dobbelstenen van kunnen maken, zo heb ik ook een paar nieuwe mensen leren kennen. Verder heb ik nieuwe machines, die volledig volhingen met wax, zuiver gemaakt met white spirit en een doek.
Thierry

Geen opmerkingen:

Een reactie posten