Malta

Malta

vrijdag 18 maart 2011

Donderdag 17/03/2011
Vandaag heb ik de UTP-kabels verder moeten afwerken in de voormiddag, in de namiddag heb ik in de showroom van de winkel lampen moeten verplaatsen en oude demonteren voor nieuwe.
Stijn

Vandaag ben ik naar EXPOFAIR gegaan samen met de stagementor Redmir, we moesten spotjes plaatsen en aansluiten en ook onderdelen klaar zetten voor de tentoonstelling van het bedrijf Elektra.
Pascal
Vandaag  was een vrij afwisselende dag voor mij. Ik heb onder andere een persluchtleiding gelegd en ik heb ook een aantal CNC-oefeningen gemaakt. Ik heb met de mannen van onderhoud ook een leuning aan de buitendeur moeten repareren. Ten laatste op deze dag heb ik stopcontacten moeten aansluiten.
Glenn
De onderdelen die wij nodig hebben kunnen we niet allemaal zelf maken of monteren, daarom zijn we vandaag onderdelen gaan kopen voor in het magazijn, zodra we terugkwamen hebben we al deze onderdelen moeten intypen in een lijst  met onderdelen die wij allemaal hebben in ons magazijn.
Thierry

Geen opmerkingen:

Een reactie posten