Malta

Malta

vrijdag 18 maart 2011

1e echte werkdag

Woensdag 16/03/2011
Vandaag zijn we met de ferry samen met het kleine team naar het eilandje Gozo, vlak achter Malta, gevaren. Daar zijn we dan 1 lamp gaan zetten in een appartement, vervolgens zijn we naar de parkeergarage van een winkelcentrum van verdiep  4  t.e.m. -4 lampen en armaturen gaan vervangen. De dag was sneller om dan verwacht
Stijn en Pascal   
Vandaag begon het avontuur in het bedrijf Carlo Gavazzi. Ten eerste heb ik een korte uitleg en rondleiding gekregen in het bedrijf. Daarna heb ik een beetje mogen solderen. Ten slotte ben ik bij het onderhoudsteam beland en heb ik een nieuwe persluchtleiding moeten aansluiten.
Glenn

Ik heb vandaag vooral stukken gezaagd voor de leerlingen van de school, op het einde van de dag had het zaagmachine een probleem, dit probleem gaan we later oplossen door gebrek aan tijd.
Thierry

Geen opmerkingen:

Een reactie posten