Malta

Malta

donderdag 7 april 2011

Laatste werkdag

Vandaag ben ik de papierhandel in mijn bedrijf in orde gaan maken. Iedereen was zeer tevreden over mij. Na de hele papierhandel ben ik nog gaan helpen met de onderhoudsploeg. We zijn onder andere een zonnescherm gaan bevestigen tegen het raam, omdat dit vervangen was. Als afsluiter van de dag heb ik een stopcontact moeten aansluiten. Ook hebben we nog een groepsfoto gemaakt van het ganse team.
Glenn


Vandaag : 7-4-11  Was men laatste werkdag in het bedrijf ! We zijn eerste naar de baas geweest om de papierhandel voor het contract te laten tekenen , toen moest ook nog miijn stagementor tekenen. Ze zeiden allemaal dat ik een zeer goede stage had gedaan!  Ik was aan een project bezig, heb ik dat nog verder afgehandeld en die man zei "Ok, het is goed ik heb geen werk meer voor u." ( We moesten weerstanden van  100ohm aan elkaar vast solderen per 10 ) Tijdens de pauze heb ik drank en cake uitgedeeld voor de fijne 4 werkweken! Ik heb ook een foto met mijn stagementor en met mijn kameraden in het bedrijf !
Grtz Wouter !!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten