Malta

Malta

vrijdag 1 april 2011

3de werkweek

Glenn:  Ik heb 2 dagen in het appertement gezeten door een infectie aan mijn hand. Hij was opgezwollen en kon ook geen kracht meer op mijn rechterhand zetten daarom had ik het appartement opgeruimd. Woensdag kon ik eindelijk terug gaan werken en heb ik L-ijzers moeten ophangen om daarna een kabelgoot erop te kunnen bevestigen. 

 Stijn:  Maandag heb ik UTP kabels van de hoofdaansluitkast naar een bijkomende aansluitkast moeten leggen in de draadgoten & bedraden. Dinsdag moest ik met een telefoon testen of de UTP-contactdozen werkten op het bureau daarna heb ik een hoop lampen moeten testen. De laatste werkdag  (Woensdag) heb ik een UPS systeem
mogen herstellen en testen, dit was iets nieuws voor me, daarna heb ik weer lampen moeten sorteren en testen !!!!!!  

Pascal: Maandag heb ik netwerkpoorten moeten testen, om te zien of ze verbinding gaven aan de pc's .
Dinsdag moest ik vroeg op het werk zijn want we gingen naar een belangrijke klant van het bedrijf. Daar moesten we 'intelligent controls' gaan monteren en ook drukkoppen ervan erop moeten monteren. 

Woensdag  moest ik samen met een collega transformatoren gaan vervangen en ook lampenhouders moeten gaan monteren in het Plaza hotel.

Thierry: Maandag had ik een extra vrije dag, zonder dat ik er me van bewust was was mijn stagebegeleider ziek en ik ben ook met Glenn naar de dokter geweest. Dinsdag moest ik een werkstuk maken op een draaibank. Woensdag moest ik de hele tijd stukken zagen voor de leerlingen van het level 5 of 6 (Hier in malta werkt het schoolsysteem op nummers). De laatste werkdag was op 1 april !!! Ik moest weer werkstukken zagen voor de leerlingen en ook nieuw gereedschap in de inventarislijst invullen.

Wouter: Maandag moest ik van Igor (mijn stagementor) fouten verbeteren die hij had gezien of had opgemerkt. Ik moest ook een nieuw kader tekenen. Dinsdag moest ik nieuwe fouten verbeteren op de labels, ook weer een nieuwe kader tekenen en de informatie erop zetten via een tekstvak. Ik zat dus ook zonder mijn maatje Glenn in het busje voor naar huis te gaan! Woensdag had ik van Ivan (een andere werkgever) uitleg gekregen over een ‘soldeeroefening’ die hij mij ging laten uitvoeren. Ik moest componenten solderen en die componenten moest ik zoeken voor Matthew. Ik moest ook nog s'namiddags de informatie van labels veranderen en nog extra info toevoegen.

Zo als jullie konden lezen hebben we deze Week  3 dagen gewerkt  (Glenn , Stijn , Pascal & Wouter ) 
 Donderdag was hier een feestdag !! freedom day
Vrijdag was het brugdag in de bedrijven. Maar Thierry moest gaan werken, omdat de school geen brug had gemaakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten